Voor RAB, het risicoanalysebureau uit Rijssen, heeft ArjanVreugdenhilDesign een compleet nieuwe huisstijl ontwikkeld. Het oude vertrouwde logo is getransformeerd tot een frissere look waar het bedrijf weer 20 jaar mee vooruit kan. Oude elementen en blijvende kernwaarden zijn in een intensieve samenwerking met de medewerkers van RAB ingezet in een nieuwe huisstijl, welke is doorgevoerd in het gehele bedrijf, waaronder visitekaartjes, al het papierwerk, de website en vlaggen en banners. De nieuwe huisstijl heeft een eind gemaakt aan de chaos van de verschillende voernamen en uitstralingen van RAB, RAB Assuradeuren en MKB-direct en deze onder een uitstraling en beeldmerk samengevoegd.

Op het 20-jarig jubileum is de gehele huisstijl aan de klanten en de werknemers gepresenteerd en dit werd met veel enthousiasme ontvangen. Met deze nieuwe huisstijl is RAB niet enkel een vertrouwde partner uit het verleden, maar blijf zij de vernieuwende en vertrouwde partner voor de huidige klant, én is ze in staat de vertrouwde partner te worden van toekomstige klanten.

Hieronder enkele foto’s van de nieuwe huisstijl die voor RAB is ontwikkeld;

P1210784

P1210778

P1210783

P1210786

P1210782

P1210772

bnnes

 



Geef een reactie